2010.05.13.
12:26

Írta: Csakazértis

Ez a hét...

 Egyetlen kívánságom van: legyen már vége!!!

 Egyszerűen nem bírom tovább! A hétfő kezdődött azzal, hogy alig tudtam aludni, 4-kor keltem, de az, hogy mitől néztem ki úgy, mint aki valamit szívott volna, még most se tudom. Jókat mosolyogtam, mondtam a jó megoldásokat ukránon, mintha kötelező lett volna XD Oroszon már nem volt ilyen fényes a helyzet, pedig előtte akkorát nevetgéltem a többiekkel, azt hiszem a weekend orosz megfelelőjén...

 A délután már nem is lehetett volna jobb: ezen a környezetes kurzuson le lettünk osztva, hogy mi miért nem hoztuk a kurzusteljesítő lapunkat :S Ráadásnak, megint elmondott egy csomó olyan dolgot, amit már ezerszer elmondott ő meg más is, és kezdtem úgy érezni, hogy én ezt nem bírom tovább...

 Utána még visszajöttem "tanulni" a könyvtárba, de elbeszélgettem az időt. 2-től zh-t írtam, holnap megyek megnézni az eredményét. Bízok benne, hogy viszonylag jó lesz, mert ez a kurzust tényleg szerettem.

 Milyen gyorsan elröpült ez a félév...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr471999642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása