2009.10.16.
11:27

Írta: Csakazértis

Az elmúlt két hét

 Nagyon röviden össze tudom foglalni az egyetem részét a dolognak. Múlt héten nem igazán történt semmi, egyrészt mert csak azt csináltuk, amit egy hallgatónak kéne - vagyis beültünk a legunalmasabb órára is, hátha megjegyzünk valamit (kevés sikerrel).

 Múlt héten csak a szerda volt jó. Mivel végigjártam a könyvtárat, ahol el is tévedtem, mert ugye én nem ehhez vagyok itt Csabán szokva, hogy 4 szinten barangoljak, hogy megtaláljam azt a könyvet, amit ki szeretnék vinni. Még a katalógus is átvágott, mert egy könyvre azt írta, hogy nem kölcsönözhető, én mégis kihoztam...

 Utána még annyira ráérős voltam, hogy szétnéztem néhány üzletben, hátha találok egy szép kabátot. Sikerült is kinézni egyet. Aztán még Tescozni is voltam. Hogy hogyan töltöttem el ott egy órát??? Pedig céltudatosan vásároltam... Na jó, meg végigolvastam az összes újságot is...

 Csütörtökön meg jöttem haza!!!

 Ezen a héten meg alig voltam Szegeden, mivel az orosz és az ukrán tanárunk is beteg volt szerdáig. A csütörtök azért jó volt, bár nem tudom, hogy bírom még ki a jövő hetet is, főleg hogy költözök na és persze utána meg szünetelek egészen november elejéig!!!

 

Szólj hozzá!

Címkék: orosz egyetem szeged szerda csütörtök ukrán

A bejegyzés trackback címe:

https://eiffel-torony-papirbol.blog.hu/api/trackback/id/tr291453856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása